mihihi

kan börja med att säga att FRIDA, jag saknar dina sms. kommer du inte hem snart så hämtar jag dig!

sen undrar jag om det bara är jag som tycker att charlie i "två och en halv män" ser rolig ut när han alltid har shorts och ALLTID sitter med benen i kors?

förövrigt så har jag idag degat och sen umgåtts med elina, vi tog en liten promenad, slog oss ner i parken för en cigg & sen solade i 30 min. hej färg, hej outhärdligt!
vi pratade mest om Gotland, inte ens två veckor kvar nu!
och så när vi kommer in på figurtrim börjar en man prata smått med oss, och vad har han för dialekt?! JO! GOTLÄNDSK!

mihihihihih. puss!

Kommentarer
Postat av: Elina

hahah aa de gör han o de ser fan inte okej ut asså XD

2008-06-24 @ 21:52:52
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: spanska, knallroda/bruna frida

JAG SAKNAR DIG!! hahahahah

for ovrigt, vet du vad jag gjorde nar spanien vann em? nar du satt hemma i ruttna sverige akte jag runt sadar lagom nykter pa en moped med en spansk flagga pa huvudet & skrek: jag alskar spanien, sverige ar ett bajsland!



HAHAHA jotack.. jag vet. kom pa det helt sjalv, ar du inte stolt? saaaaaaaaaaaknar dig, pa lordag flygs det hem eller ja, till gbg & da ska jag smsa dig sa fort min fot star pa svensk mark baby! PYSS!

2008-07-02 @ 23:14:01
URL: http://www.cartagenaarbast.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0