PATETISKT.

igår glodde jag på fotboll med malin & tommy. sverige är patetiskt, redan? nu hoppas jag på spanien!

över till något någon annan patetisk.
jag orkar seriöst inte längre med att får höra ditt jävla tugg. man försöker låta bli att säga emot, men man skäms ju så jävligt att man inte klarar av det. jag blir så jävla förbannad.
du säger att vi inte har liv för att vi läser din blogg? jag går mest in på den när jag har tråkigt och vill skratta.
för att efter att ha varit nära vän med dig ett tag & nu får läsa det mest patetisk liv någonsin är så jävla komiskt.
du använder vuxna ord, vissa fattar jag inte, tvivlar på att du ens gör det själv. men dessutom så använder du dom i fel sammanhang, stavar fel osv. hur ska det tas då tror du? och vem fan bryr sig om du jobbar 24/7 så att du kan beställa hem fula kläder som du sen tar kort på och photoshopar fram pinnben & armar.
när det dessutom är så dåligt att du dessutom trycker ut nyckelbenen, och vrider in så fel att sakerna på väggarna också sugs in och blir felvridna?
nej, vet du? var stolt över dig själv istället & sluta vara någon du inte är. och köp lite ljusare smink, att ha vit kropp till en röd-orange fejja är inte snyggt.
du kan sitta i skolan, läsa våra bloggar och snacka skit om det. ja, oj, du trodde inte dina så kallade vänner skulle berätta det för mig? du säger så mycket emot dig själv. kan du inte bara ge upp nu snälla.

over and out ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

sverige har alltid varit ett ganska patetiskt land :D hahah.. fyfan va najs d va nar spanien vann i sondags! riktigt lycklig stund d dar! va fett med fyrverkerier & smallare & allt fastan vi va ute i varsta lilla fororten hahah helt sjuukt =) alska spanien!

2008-06-24 @ 16:06:52
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0