Bilder; adam tensta & rihanna

Tråkigt nog är jag ganska missnöjd med bilderna, speciellt på adam tensta, fick inte till någon bra bild. det var bättre när vi filmade men vafan. skit att man inte kan något om kameror osv. jag ska försöka fixa så jag kan lägga upp någon video sen med kanske.
annars, här är dom halvkassa bilderna på mig&malin, MIN Adam Tensta & Rihanna.
Kan dock säga att jag även är lite missnöjd med konserten, självklart var det bra låtar och allt va najs. men hennes porriga klädsel & att några låtar var mer rock kan jag varit utan. osvosvosv.
& jag får ursäkta mitt fula hår, men vi stog faktist ute i regnet & köade. yey, liksom.


laaagom snygg! den sista bilden; jag viftar med händer för ansiktet & ba; Åååååh ADAM! hahah..


ÅÅH va arg jag blir, jävla skit att vi var så långt ifrån. inte nån vettig bild på han ;(




Sååå, nu orkar jag inte lägga upp fler bilder, men det spelar ingen roll. man var tvungen att vara där liksom!

förövrigt är jag så galet dåligt humör idag, så om jag bloggar nå mer idag så lär det bara vara svordommar.
som vanligt då ju?

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0