dagens låt ?

mja, nu är det liv i lägenheten igen. en bror sitter vid datorn och spelar, samtidigt kommer det svordommar när det går fel, dock på spanska så det är väl lungt. och den andra sitter på sängen, spelar gitarr & sjunger & frågar vad som hänt i andra avenyn. jaherregud.
tänkte iaf gör något vettigt med min blogg. många andra har ju dagens outfit osv, jag funtar på om jag ska ha typ dagens låt ? (: höhö. låter kanske gay, men det kan ju vara mer intressant än att höra vad jag har gjort ?
får nog komma på något roligare namn än dagens låt. några tips?
tänkte eftersom jag spenderar rätt mycket av min dag med hörlurar i öronen så har jag oftast en favoritlåt den dagen, ny eller gammal, beroende på humöret. så jag tycker vi kör på't!

snart blir det solning me frugish, eftersom det inte blev av igår.

HEJRÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0