första mars,

kul lov. sovit tidigt jämt, vaknat tidigt jämt. varit galet sjuk. yey.
min mrogon började med att sitta på dörrmattan på balkongen och röka, tur att man har tak. regnregnregn.
första mars idag också, om exakt tre månader flyttar nya familjen in i MIN lägenhet. och jag har ingenstans att bo. grejtoz.
kan nästan slå vad om att när mamma kommer hem ikväll så berättar hon att dom ska bo i spanien igen.
dom har ju hittat ett skitfint. billigt husi torrevieja. men jag gillar inte det igentligen, visst det är skitfint typiskt spanskt med stor pool och grejer. men jag gillar fuengirola, älskar fuengirola.
aya, jag trivs såklart med att bo med storebror bara, lungt & skönt. och en mindra lägenhet skulle inte sitta fel. så onödigt med två pers i en fyra = mer för mig att städa. såattee. ja.

blablabla. ska kanske iväg och sola med malsan idag, annars ska jag bara städa :/ så får vi se vad jag hittar på ikväll.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0