Fredag

jag är sjukt trött. så trött att jag bara vill ligga och sova hela jävla dagen, smått förkyld också, och konstigt nog ont i nacken efter att jag var ute och gick igårkväll ? :S
vi har sånhär fridlufsdag idag eller vad det heter, vi skulle ju varit med på friskis, men sen blev det ändrat till spinning, usch. så det blir sjukanmälan & sen ska jag till malin och fixa valpapprena, och sen till skolan och lämna in dom. ser ut att bli iaf inför körkortet, psykologi A & spanska, sen har jag inte bestämt mig ännu.
så stört att man måste välja för ett visst poäng? vill ju inte ens ha allt liksom, as.

nej, om man ska ducha & styra lite smink.. orkar intee!

hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0