hejhejhåhoe

som vanligt somnade jag idag vi 3-4. hatar det, för jag lyckas aldrig somna tidigt på kvällen då och blir försenad osv. blöö. men ikväll ska jag verkligen sova tidigt, pallar inte stressa imorn ett skit.
har iaf fyllt ipoden med Rihanna-låtar nu :D, längtar till imorn! kommer bli dunder.
min kusin var också urgullig och lånade mig hennes kamera. fler & bättre bilder :D det tackar vi för.
var också jävligt förbannad, inget ovanligt det heller. blir jag väckt, så blir jag dessutom ännu mer arg.
jag störde mig på allt, och nu kanske vi inte ska till spanien? jag får väl åka själv då.
tändarjäveln funkade inte heller och jag frös som ett as. allt gick verkligen vägen, nu är jag väl på hyffsat humör, dock ont i huvudet. så jag ska snart sova, eller ja, läsa innan. då brukar jag bli skittrött. hoppas det hjälper nu med.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0