hejohå

var hos malin & kolla melodifestivalen, tjoho. själv var sanna min favorit, även amy diamond. haha sötunge!
men charlotte's låt var väl inte heller helt fel, hade dock hellre sett sanna som etta. menmen.
innan var vi hemma hos tommy & kolla på katterna (: så söta! , typ 1-2 dagar gammla?
mamma har iaf sagt att vi kan ta en av dom, yey!
sen när jag kom hem skulle mamma & faster ut en sväng, så jag fick sminka faster lite. haha, hon överdrev och bara; du är jätteduktig blabla. haha hallå? lite täckstift, foundation & puder?
dock skulle det inte vara helt fel att jobba med sånt, det är ju en dröm.

mja, vad göra nu ? kolla tv, röka & drömma om adam tensta. japp, det låter bra!

Pöss!

förresten; nu vet jag vad "halva inne" menas med, så kanske jag slutar säga det lika ofta som jag har gjort, även till min mormor haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0