Hoho

jag har tråkigt. äckligt tråkigt, äcklig är jag också, har samma outfit som jag tidigare berättat om. usch&fy.
plugga? ja, jag skrev väl tre rader till? känns som att jag ska ducha nu och sova för imorgon kommer jag behöva skriva klart allt i skolan, det är väl en 4-5-6 timmars lektion imorn så? fyyyyyyyyy..
jag saknar dig också, men vet du vad? fuuuck it.

pratade med frida i msn nyss, som vanligt är den mest skriva raden; HAHAHA .. eller; jag kissar på miig!
så det är najsnajsnajs att det är tillbaka, kändes som ett litet break där ett tag ;O
men trots allt så är hon ju min asshat, min zonita, min rainbow Och som jag är hennes zoockis & hennes sunshine. killar e skit - fuck them! känns som att vi borde planera en utgång tillsammans snarast!

image196
nu blev du allt glad vaa ;)) huhu

Natti!

Kommentarer
Postat av: Frida

jaa, du ser väl på bilden hur glad jag är? (; huhu.
jaamen gud jaa, utgång på g-g-g-g-g!

2008-03-16 @ 21:19:39
URL: http://fridaemiliab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0