jag ger typ upp ?

det känns som att jag använder orden; jag bryr mig inte. rätt mycket dom senaste dagarna?
har lite halvt slutat klaga på mig själv för att jag helt enkelt inte bryr mig?
gick utan smink i onsdags ute, för typ första gången på mer än ett halvår.
igår när dom var här så hade jag bara täckstift & puder typ.
varför ? för att jag inte bryr mig.
jag gillar inte den grejen jag börjar komma in i. för det visar ju att jag bara ger upp typ?
det handlar nu inte bara om utseende för er som tror det, det handlar nog mer om att jag just bara ger upp allt, går in i en dimma typ och tänker bara whatever. gillar inte mig själv på det här sättet.
vet inte hur eller vad jag ska göra. dom senaste dagarna har varit ett helvete, inombords.
igår brast ju allt totalt. helt fel tidpunkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0