jahaja,

jag skulle plugga & packa ..
så, vad har jag gjort istället idag?
dryg morgon, kände mig bakis av ciggen och allt snurrade så jag hamnade framför tv:n ett tag.
sen ducha jag.. ännu mer drygande, jag sminka t.o.m min lillebror (jaa, på skoj) innan jag sminka mig själv.
sen gick jag & mötte malin, men skulle snabbt hem igen för att mormor skulle komma hit på middag.
och såklart när jag bara kommer 7 min försent, så äter vi inte förän en halvtimme efter. jag ba; vaaarför var det så viktigt att komma i tid då? mamma ba; nej, men jag visste att du skulle komma sent, därför började jag senare.
jahaja, det var den tilliten (stavas?). höhö.
sen vet jag inte vad jag gjorde, inget vettigt iaf, eller ja, jag tog fram kläderna jag skulle packa iaf.
och nu kom jag hem från malin precis, käkade godis för sista gången innan sommaren, har bestämt det nu!
nu jävlar ska kilona bort! och kollade so you think you can dance.. jag vill också kunna dansa! ångrar att jag slutade, även om det inte var så seriöst eftersom jag var 10-12 år? men det kunde ju alltid leda till nåt. hah.
såå, nu måste jag iaf packa, och packa ner massa plugg. ska upp skittidigt imorn såklart. usch, börjar ångra mig.

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0