lämna landet.

jag ska aldrig bli lärare, skulle aldrig kunna ta ett föräldramöte. gud, vilka jävla idioter det finns.
kvällen igår hos kusinen var väl trevlig tills ett sms kom.
ville typ gråta, ändrade mig snabbt och ville bara slå sönder grejer, krossa någonting. så vi gick hem & sov.
idag ska jag på husvisning. i görla, mm. gillar det inte. men vafan spelar det för roll. skönt på något sätt att komma bort från grind. MM.
den 17/3 åker vi till spanien, tacka fan för det. två veckor där är guld.
tänk att jag ska behöva lämna landet för att det ska kännas bra. för en stund iaf.
ikväll ska vi tydligen ha lite spansk-blablabla. faster&mami ska testa lite drinkar osv. mitt ena val är ju att vara med.
men jag vill vara ifred, jag vill bort! orkar inte sitta och skratta, le & låtsas att allt är fiiine.. så vi får väl se.

nu är iaf numret borta ur min lur. byebye.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det blir nog kanonbra! ;) Visa bild sen! :D

2008-03-08 @ 16:11:44
URL: http://imbarbie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0