lugn helg,

har tråkigt, men det är ändå skönt att bara va hemma och chilla liksom.
faster var här ett tag, annars har jag mest suttit här, snackat lite på msn & lyssnat på Adam Tensta.
kan inte fatta att jag inte vart och sett han förrut, nu ska det iaf bli fler gånger.
beställde hans album nu också, kan inte fatta att jag inte gjort det tidigare heller.
visst, man kan ladda ner osv, men jag vill ändå ha skivan. lätt. så nu längtar jag bara tills den kommer.

förövrigt är jag grymt trött på norrtälje, skitsnack, rykten osv. vad mer är det här liksom? blö.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det ska verkligen bli skönt :) Men du ska väll också åka snart, hur blir det med spanienresan?

2008-03-15 @ 14:09:45
URL: http://amandamelin.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja jag lovar, haha, har planerat att ha på mig vårjackan när jag kommer tillbaka till skolan så det är nog bäst jag tar med mig lite tropisk värme ;)Jag hoppas du får det så bra i spanien, och glad påsk föresten!

2008-03-16 @ 09:11:16
URL: http://amandamelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0