mys hos elina,

så mysigt hus! så fint så man ville knappt åka hem.
vi lagade tacos, standard, sen käka vi massa annat också. ett litet break i det nyttiga livet, så att säga. höhö.
när vi kom dit hade jag bara jeans, linne & kofta typ. och jag tyckte dom var så fina kvällen till ära, så jag bytte om. haha, sen igen. så det slutade med att vi alla hade likadana kläder. komiskt.
vi fick tyvärr inte igång kareoke grejen, vilket kanske var tur för grannarnas skull. men att kasta nötter nerför källartrappan & leka glassbil var ungefär lika kul. haha.
jag hade såklart på mig samma mys-strumpor som kvällen i våras, nostalgii nr 854.
- min tvätt ligger där, kan du ge mig ett par strumpor?
fick såklart dom randiga, "ludna" med en kossa på. haha.
- hon hatar mig!
- neeej!
- jo, hon hatar mig! hon vill sparka mig i huvudet med sina ludna sockor.
hahah.. kul & jävligt sorgligt, vilket visade sig en liten stund på kvällen när jag tänkte tillbaka på det. menmen.

vi kom iaf i säng tillslut, jag sov breve elina i hennes myssäng! och imorse var det ju bara upp & åka till skolan.
är hemma nu, för jag var sjukt trött och man kände sig ju inte alltför fräsch!

nu ska jag väl typ äta nåt & ta en låång duch. sen sova, eller plugga. det borde jag göra!
bilder kommer nog senare iaf (: Tack tjejor för en förjävla trevlig kväll huhu.

 , Pöss!


Kommentarer
Postat av: Malin

tack själv charlos ;P

2008-03-11 @ 14:07:52
URL: http://malsanbalsam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0