Nonono

samtalet gick som väntat, ingenting som jag inte visste innan direkt. vad har jag gett mig in på igentligen?
blahablaha, pluggplugg.

Iaf, jag & mamma satt och pratade innan mötet. vet inte hur vi kom in på det men jag ser tydligen väldigt bitchig ut.
jag har hört det måånga gånger förr, att folk tror just det om mig innan dom ens känner mig.
typ, bitchig, dryg, otrevlig, stroppig. men what? jag ler rätt mycket ? visst, jag är arg ibland, men vem fan är inte det?
det värsta är ju att tillochmed min mamma tycker det. haha.
rätt komiskt det där, klart att jag själv har dömt folk innan man känner dom, men ärligt? varenda jävel kan väl inte tycka så om mig ? ja antar att det är väl nån min jag har, eller? har iaf aldrig uppfattat mig själv så ;o
(bara då det har varit med flit)
mamma; caroline är inte så bitchig & dryg som hon ser ut att vara.
HAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0