Onsdääy

är det inte min bröder som väcker mig så är det någon idiot här utanför. idag, det sistnämda.
dom böt ju fönster förrut, så nu, kl halv8 på en LOVmorgon har dom bestämt sig för att byta fönsterbräderna osv.
men tack!
gårkvällen spenderades iaf hos malin, och trots att vi både var på skitdåligt humör så märktes det inte alls!
sen när jag skulle gå hem så satt jag och knöt mina skor i  hallen och tänkte att något fattades? jag bara :O:O:O
malin ba vadå?! jag hade glömt min ipod hemma.. ;( det är inte okej att gå utan den, har inte gjort det på javet inte hur länge! så det tog emot litegrann, men jag fick iaf låna ett par feting-vantar så det hjälpte lite :)
yeye, idag ska jag plugga & packa. och ringa praktikplatsen, men jag vill inte praktisera där, jag  vill inte praktisera överhuvudtaget. såateee ja.

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0