spansk radio

ja, jag har tråkigt.
vi ska snart käka sen kanske det bär av ner till "stan" , det är avslut på nån högtid här, feria, san josé tror jag.
det kan ju bli trevligt.
men appropå radion här..
dom spelar ofta samma låt 3-4 gånger i timmen haha.
leona lewis & rihanna tackar jag för :) men när dom spelar rihanna så säger dom hennes namn jättekul, hahaha..riiiiannnaa. kan ju inte få ut det här, så ring mej så ska jag säga hur då. höhö
annars kan man höra riktigt gammla låtar me, 90-tal.
och HAHA mellan låtarna & reklam så säger dom ibland smack my bitch up, man ba okeeeejjj?

jag saknar J,
jag saknar tijas.
jag saknar MALIN


lite update; hörde nyss t.a.t.u .. HAHA all the things blabla.. minnen från när jag & Linda filmade varann massa en dag, och så bara satt vi vid några gungor, det var många år sen, ute i svanberga & sjöng den låten.. hahaha

nu kom don't stop the music också, mooobergs. hahah.
vilket påminner om att jag hörde pappa tidigare idag när han var ute i köket.. han sjöng; please don't stop the music blabla.. haha jag dog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0