Tisdaag

kort dag, typ en lektion, idrotten räknas juntee.
och imorn är vi lediga, så jag & malin ska sola, vi ska testa ett nytt ställe, så hoppas det är bra som hon har hört!
snö är det igen också, men jag som ska gå osminkad imorgon tänker iaf ha solglajjer, så klaga om ni vill.
I don't give a.
måste även köpa ögonbrynsfärg & nagellack. komihåg!
på torsdag ska familjen åka på kryssning, var ju lite som en tradition förrut som vi tänkte ta upp igen (: . min vita bikini kom ju igår, så där blir det sola som fan också. man kan tydligen göra det på den båten? tackartackar.

jag blir så arg, för det är som att allt är fiine, och jag har börjat glömma & gå vidare. men sen finns det ju dom stunderna man bara vill gråta och skrika. för ja, min depphet har nu gått över i ilska. vilket jag oftast tar ut på grejer jag inte får kasta, så min mobil sjunger väl på sista versen nu. men det gör ju inget! jag ska ändå få en, eller ja, jag vill ha en ny.

Lykke Li är tuff!

Pöss!

image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0