val & nätshopping

idag slutade vi runt elva? vi hade bara inför valen i tvåan, känns som att man redan hade gått igenom allt det där på handel dock, men man förstod inte mer för det. jaja, det ser ut att iaf bli inför körkoret som en av kurserna!
kan ju vara smart.
jag & malin gick hem hit & käkade, sen kollade vi i en h&m katalog, och då drog pengarna iväg. dock bra nu eftersom vi delar på beställingen, smarta javet. blev iaf två toppar, en likadan som den svarta jag köpte fast brun, så skön! ett par mjukisshorts & en bikini. den vita (: äntligen, jag minns i våras när jag stog och valde mellan rosa & vit, det blev den rosa och sen fanns inte den vita nånstans när jag ville ha, men nu så :) .

     

Kommentarer
Postat av: Johanna

jättefina fynd ju :) jag nätshoppade för några veckor sen och fick hem mina underbart fina saker idag :P

2008-03-04 @ 14:15:45
URL: http://mostwantedfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0