attans,

jag mår inte alls bra, är illamående och snurrig hela tiden. oavsätt vad jag gör.
har iaf varit ute en stund och solat men pallade inte, var med min bror och handlade mat och lite annat.
försökte nyss tvätta bort all jävla pollen från altanen. jag är glad att jag inte är allergisk mot det, det är ju överallt.
charlie åkte för en stund sen, han ska sälja öl på kiss-konserten ikväll. stavas det kiss? haha.
så jag ska bara ducha nu & sen till mormor med min andra bror och käka, om jag nu kan det, mår bara illa.
sen blir det kanske en lugn kväll hemma, trots att adam tensta är här ikväll. usch, palla bli sjuk (?) just nu.
men, sommaren är lång så jag kommer få fler tillfällen att se honom!

lite lycka blev det när dom här låg i brevlådan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0