burning up!

trots att jag vet att jag brände mig litegrann i solariet igår så lägger jag mig likförbannat ute på en filt idag, smart drag.
min bror kollade på mig när jag satt i soffan och ba; fan va röd du är i ansiktet?
mm javet!
och ändå hade jag då sminkat över det så mycket som det gick.
det ska bli jävligt kul att vara på jobbet imorn med en röd fejja! dessutom ska jag ha jeans på mig. eftersom jag antar att man inte får gå runt i shorts/kjol i en matbutik? jag hatar jeans, jag trivs inte alls i det. har ju bott i leggings hela hösten & vintern i stort sett. nej, jag kan ju bereda mig på en helvetesdag.

nu ska jag snart glida iväg till malin och glo pcd. håll tummarna för att det har lagt sig tills imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0