Fredag.. höll jag på att skriva

och det gjorde jag också.
håller inte så bra koll på dagarna längre. men torsdag är det ju? aa.. för det var grey's igår. och gud va jag böla. :(

idag har iaf varit en skön dag.. hittils. klockan är inte så mycket ser jag. skulle ta sovmorgon, och det funkade ju, förutom att jag vaknar fortfarande klarvaken kl 5, sen 6 och sen sover jag vidare. min lillebror tog sig upp själva idag iaf, väckte mig bara en gång och bad mig komma upp.. "jag är ju uppe" sluddra jag. sen smsade malin också, så då vaknade jag till :( . casper skulle låna min adidas som vanligt, kan inte minnas när jag hade den själv senast.
"okejdå, den hänger i min garderob"
"nej, den gör inte det!!"
"har du redan varit där och kollat?!"
"neeej.."


nu har jag iaf duchat & svalt några pills eftersom min kära mensvärk gav mig träningsvärk i svanken igår och är lika underbar idag :)

så nu ska jag bara sitta på balkongen ett par timmar & senare idag ska jag hem till malin och sova där. trevlans!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0