happy churlus

jag trodde, som alltid, att det skulle gå åt helvete. det var varmt på vägen dit, vilket är irriterande dom dagar då man inte får ligga ute i solen och dricka massa vatten.
MEN, det gick skitbra! det blev kassaträning, dock bara en timme eftersom min chef skulle på ett möte.
jag gjorde väl ett par fel & jag hade lite svårt att prata med kunden, dra kort och hinna med alla knappar samtidigt.
men det lär jag mig nog. fick en ny tid & då jobbar jag en morgon & sen en kväll så jag får va med och stänga.

för en gångs skulle kan jag känna att något gick jävligt bra för mig, tackar jag för.

nu ska jag ut i solen, ja, javet.. jag lär mig aldrig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0