helvetesmorgon.

för tredje gången vaknar jag kl 5. ser ett par sms från malin och svarar i sömnen.
det visade sig att jag hade kommit på vem killen var/liknade i one tree hill igår; kevin federline. (stavas?)
så jag svarade på det hon skrev och la till hans namn med några !!! efter haha..

så vaknar jag såklart halv 8 och min lillebror måste bli väckt 7. han är ett sånt barn som ibland får mig att aldrig vilja skaffa barn. först så var jag en 'massa fula ord' och ansvarslös för att jag väckte honom försent. och sen kommer vi till det här med kläderna. jag hade inte tvättat hans mjukisar, och han kunde absolut inte ha några andra jeans eller något. jag kan ju säga att huvudvärken satt i från igår och blev bara värre när han började skrika.
han skulle låna mina mjukisar, min favoriter som jag har lyckats få klorin på som efter tvätten blev lite bruna fläckar, syns inte om han har sina långa t-shirtar över.
men neeeeej, då får han för sig att det är fågelskit?! AA verkligen.

det bör tilläggas att han är sjukt rädd för fåglar & fågelsjukan. därför håller vi honom borta från nyheterna och aftonbladet. ifallatt liksom.

men iaf, det var ju verkligen inte klorin som jag sa utan det var fågelskit. ahapp.
tillslut hittar han ett par andra och drar på sig. då ber han om att få låna min adidaströja, visst. bara det blir tyst.
så jag hämtar den och slänger den i soffan. nästa utbrott, han GILLAR INTE den soffan jag kastade den i, för att någon hade tydligen suttit i den med byxor som påstås varit i kontakt med fågelskit. så den var "smittad"

gav honom en nytvättad munkjacka och sen äntligen kom hans kompis och hämtade honom.
guuuuuuuuuud i london säger jag bara,

image303

Kommentarer
Postat av: Elina

Men gud stackare :/

2008-05-05 @ 13:28:28
Postat av: Anonym

HAHAHAHA nu förstr jag ditt sms!

2008-05-05 @ 19:18:47
Postat av: Frida

HAHAHAHA nu förstr jag ditt sms!

2008-05-05 @ 19:19:34
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0