hoho

nu har mamma och en utav mina bröder åkt till spanien, men dom blir inte borta så länge så det är inget att hänga upp sig på, dessutom är det lite regningt där nu ;) höhö..
igår solade ja & malin solarium, och jag som aldrig använde sånna där ögon-skydd förrut har börjat med det nu den senaste tiden. och alla säger att man absolut inte får vita ringar runt ögonen.
OKEJ? varför har jag det just nu då? jäävligt snyggt ..

så idag blir det bara liite solning ute & en massa tvätt.
imorn däremot ska jag jobba för första gången, dock bara en sånhär träningstid innan sommaren.
är lite osäker på om det är varu-upp-plockning (eller vad det nu heter) eller kassaträning imorn.
jag hoppas på det första..


GRATTIS!


Pappa som fyller 40 idag! & Frida som tar studenten idag!

Kommentarer
Postat av: elina

ni är inte lika:P

2008-05-28 @ 14:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0