jasså?

det visade sig att bredbandet fungerade lite till. så varför inte?
mamma beställde även något trådlöst så ni kanske inte blir utan min blogg allt för länge trots allt. höhö.
idag blir det ett jävla flängande hit & dit. har inte kommit igång än, tänkte ducha osv innan. chilla liksooom.

mamma försökte vara rolig nyss och sätta lappar på allt som skulle med, d.v.s mig & pappa. hah.

farfar är här nu, när i såg honom utanför så sa jag mamma? kolla! och så drog jag in magen allt vad jag kunde
(ett par av er vet vad jag menar iaf, haha!)
men! ingen kommentar idag inte, istället fick jag höra att jag hade väldigt bruna ben! tackartackar.
ska även försöka hålla mig undan kommentarer som; gud, va dum du e. eller men guud va blåst du e.
med andra ord ska jag försöka genomgå den här flytten med stängd käft.

men tills vi hörs igen så får ni ha det så bra!
byebye grindvägen, hello nyponvägen!

puss, tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0