lalal..

hatar att man måste skriva rubrik varendaste gång. därför skriver jag ofta lalal.. som jag ofta skriver när jag inte vet vad jag ska säga!
nu har jag iaf varit ner på stan och mött mamma, träffade även morbror urban en snabbis, som jag inte sett sen charlies student. (mjo, jag valde nrj in the park framför hans födelsedag förra året) men imorn fyller han år igen. jag får väl slänga iväg ett grattis på facebook eller så. höhö.
mami var söt och hade köpt lotion åt mig, den fattige bockar & bugar. även sofis mode fick följa med hem.
så, nu ska jag lägga mig och glutta i den, kanske sova en stund.
pappa kommer hem ikväll och om jag inte åker med till arlanda så kommer nog elina hit och promenerar med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0