lite tillbaka ..

sååja! nu har vi internet här, dock har jag just nu noll intresse för att sitta och klicka runt här.
ännu mindre för att blogga också. det blir nog inte så mycket ett tag framöver.

men jag har iaf hunnit med att äta pizza med frugan på mitt nya golv ;) , byggt två byråer (okej, pappa byggde, jag kollade på och satt på klistergrejer), blivit med katt & en alldeles för stor säng, bestämt mig för att ha kvar det gråa på mina väggar och till det lyssnat på veronica maggio om och om igen...och ja.. inte mycket annat vettigt.
jag har även ätit helt fel & inte rört på mig ett skit (dock har vi ju 4 trappor i huset sååattee..) och ändå står vågen stilla, hm?

ett par bra grejer är ju att imorn är det traditionellt eurovision song contest tittande, innehållande nachos & sittande dans?
och att det blir extrem-shopping på måndag!

nu ska jag irritera kissen som just vaknat & sen ut i solen! Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0