mamiii

mamma åkte till spanien idag, saknar henne redan & hon lär ju inte komma hem förän ons-tors nästa vecka? buhu. :( min ena lillebror är hos mormor under tiden, eftersom annars blir det kaos här ;O
såå.. idag kommer hon som har köpt lägenheten hit, hennes dotter ska välja rum tror jag. fråga mig inte varför man måste göra det innan men aa.
sen ska jag sola med tjmalin. och kvällen ser ut att spenderas här hemma med min lillebror. tjuhu.

OCH. om du nu ringer (dock på fyllan) , och erkänner massa, försöker bli kompis igen osv. så VARFÖR? varför i helvete sitter du då och läser min/våra bloggar, kollar min/våra bilddagböcker och slänger ur dig massa skitsnack och kommentarer? du kanske borde visa dig lite mer mogen på riktigt eller är det bara så du leker att du är på internet? fuck u.

Kommentarer
Postat av: sibel svarar

åh tack så mkt :D

2008-05-02 @ 15:08:48
URL: http://www.sibeeel.blogg.se
Postat av: LIFE BY Marielle

kommentera gärna mina inlägg om drömmar & vad du uppskattar mest & svara på dessa frågor. =) ha en fortsatt underbar dag!

2008-05-02 @ 15:14:59
URL: http://mariellem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0