måndag hela veckan.. lalal

min smarthet har redan visat sig idag. orkar inte gå in på det just nu, mamma garvade som fan iaf.
har också börjat med allévo nu. duktigt! för att hålla hungern borta så ska jag dricka litervis med vatten & rökeliröka.
fet.fet.fet.fet.fet

mamma kom nyss hem och känner sig sjuk, så nu ska vi bara glo film, synd att det blåser så förbannat kallt ute ;(.
mina klänningar kom också, ska dock sy upp dom en bra bit! inge jävla under knäna här inte,
"man ska visa upp sina ben så länga man kan" tjoho.
en är svart & en är vit. tråkigt och enkelt men man kan ha så mycket mer till dom då!
bild kommer när jag är klar.

Kommentarer
Postat av: Malin

man blir inte mätt av aska i lungorna !!!!

2008-05-12 @ 17:17:25
URL: http://malsanbalsam.blogg.se/
Postat av: churlan

malsaan, det tar bort hungerkänslan.

2008-05-12 @ 19:20:41
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0