när man rensar ur..

gud vad mycket skit jag har samlat på mig under 4 år.
jag har redan bölat en gång, höh.
mest irriterad blir jag när jag hittar arbeten från handel, speciellt det med dom där idioterna. usch!
lite lös jag upp när jag hittade arbeten från åttan/nian. VG för det mesta vettu ;) vad fan hände sen?
& skolfotot från nian. haha, malin du kommer dö!
hittade även massa smycken som jag glömt bort att jag hade, och några gosedjur haha.
min filt & nalle jag fick när jag föddes.. aaaw. haha. vissa saker kastar man ALDRIG bort. och inte den här gången heller.
sparar lite skivor som är lite vettiga också. d.v.s usher, timbuktu & fattaru haha.
när jag rensade ur bland väskorna hittade jag en spegel jag har letat efter & ett helt jävla paket tamponger.
dom hade suttit jävligt bra för ett par dagar sen, men naej.

så sjukt att man kan hitta saker som man inte sett på flera år. mitt rum är ändå inte så jävla stort :S

nu måste jag fortsätta, anledningen till att jag avbröt är att säcken pajja. hur glad blir man inte då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0