snälla "mamman" med dåligt samvete

det är så jag känner mig när jag handlar med min lillebror, trots att jag vet att han utnyttjar chansen till att få vad fan han vill bara för att mamma inte är här. men jag kan inte säga emot när han bara står där och ser ut som han gör.
så ja, tio minuter tog det att välja te, det blev inget te. likaså flingor, ändrade sig femtio gånger. och tillslut så gick jag med på att han skulle få köpa LITE godis. max 20 kr har jag för mig? det steg över.
men jag orkar inte ens, testa själva att handla med mina bröder när du har sån mensvärk att du bara vill skrika över hela förbannade willys. jag missade första avsnittet av the hills också, sen insåg jag att jag redan sett det som kommer efter.. allt suger just nu btw, ALLT.
extrem depp-dag. nu ska jag äta. vilket är typ det enda jag har gjort idag?
men, jag har mens. så käften.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0