tjohoo!

i söndags var det grillning hos farmor&farfar. trevligt, trots att jag hade slutat vara hungrig hah.
men det var sol iaf, varmt. inte när vi skulle gå hem igen dock, då blev det kyligt i bara shorts.

igår var vi ju i sthlm då, och någon extrem-shopping blev det icke. en kjol, ett par shorts & en cardigan bara.
hittade inte ens mamma's bikini. sug.
men det var trevligt. och varmt, och ett jävla gnällande från min sida på bussen hem. haha.
och du, varför kom du inte fram och sa hej? ;) höhö

just nu mår jag illa, vilket jag verkar göra för det mesta nuförtiden. skulle ner på stan här idag och kolla efter bikinin, men jag måste stanna hemma eftersom mormor dyker upp senare.
så jag ska sola, :) alltid nåt!


hon är sötare när hon sover i min smutsiga säng än när hon springer runt bland sladdar & på tangentbord och mest irriterar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0