tjoosan,

fan ta vädret asså. inte idag nej, men självklart skulle det regna och vara molnigt igårkväll.
iaf så handlade vi mat och sen tog oss hem till malin, bestämde att vi skulle käka inne så det gjorde vi, sen efter det gick vi ut med filtar osv. då, efter kanske 20 min? börjar det dugga. kul. så vi packade in allt och bestämde oss för att gå he mtill tommy istället, fick träffa min kisse (: huhu. väl där kom två av tommys kompisar också, vi satt väl mest och snacka och drack lite.
och jag, var först full & fullast. men jag mår jättebra idag :)
kvällen blev både förjävlig men samtidigt komisk av vissa samtal och sms.

idag har jag inte gjort annat än att gå med till willys en sväng, i kjol dessutom! lite kyligt i vindarna kanske, men ändå bra jävla skönt! så nu ska jag väl städa lite eller något.

hoppas eran kväll blev lyckad trots vädret (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0