tv är skit!

gårkvällen blev inte alls lika rolig som förra året, jag tror nästan att vi bryter traditionen haha.
vi började iaf med att handla, alldeles för mycket. mådde så illa sen, fyfan.
vi käka middag & sen glodde vi på tila tequila. herregud. jag förstår inte grejen, hon bara snackar om att det ska vara så seriöst och att hon verkligen letar efter kärleken och blabla. slutar med att typ alla bråkar, slåss, gråter och hon bara ser helt hjälplös ut. jag tror fan inte att en sån här grej funkar; alla är kär i samma person, hon hånglar med alla och säger blabla om dom sen på nästa bara. ja, men va seriöst det blev?

iaf så var väl ESC inte heller någon höjdare. det blev sittande dans till pirater och skratt. imellanåt satt vi på musik i mobilen och sjöng med där istället. ni vet ju hur det gick för sverige, och ryssland som vann var inget vidare?
själv gillade jag grekland & israel, någon till men kommer inte ihåg vilket land.
jag var så jävla trött också, så malin satt vid datorn ett tag och jag sov. hah.
och så fult!
helt plötsligt så ba: winner 2008.. russia. i en ruta.
fattar inte varför alla som presenterar röster ba gratulerar till en bra show osv. såg dom något annat än vad vi såg?!

nu är jag iaf själv hemma, alla andra åkte till ikea, kände att jag inte pallade med det en gång till så.
jag ska sola idag bara, och sova. jag mår fortfarande illa & har ont i halsen. min tandställning har även rivit upp hela min ena kind. kul!

bilder kommer sen!


Kommentarer
Postat av: Frida

ryssen e fett sexig :D HAHA kolla min bilddagbok!

2008-05-25 @ 20:17:46
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0