birthday giiirl

Gårkvällen var trevlig.. trots att jag som vanligt blir trött och därmed grinig.
filmerna dög väl, konstiga. jaja.
höjdpunkten var när pöjjkarna gick och hyrde film och malin & jag slog på tvn.
markoolio i fredag hela veckan; horor! fula va ni också! hahahaha.. jag dog.

Idag har jag sovit och soovit. jag somnade på soffan och drömde att jag höll på att dö för jag kunde inte andas, sen vaknade jag av att min lillebror höll för min näsa :( både mamma och han ba du sov utan att andas i typ en minut, märkte du ingenting eller?! läääskigt..

Sen gick jag till maaulin och kollade the hills. nu är jag så sjukt jävla trött, grinig och förkyld.
planerna för denna kväll gick i stöpet. men något hittar jag väl på som roar mig.



Lindabinda fyller 20 idag :D


 birthday giiiirl :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0