En dag med lillebror..

Min lillebror Casper va hemma från skolan idag.. han var t.o.m ärlig när mormor kom förbi och frågade varför;
han va helt enkelt för lat.
Så dagen började med att han körde lite mtv cribs för mig, han gick runt i huset och visade mig olika grejer, bl.a 10 min i kylskåpet där han skulle visa typ varenda grej. Bra på engelska är han också :o
Det enda jag inte gillade direkt var när han gick förbi mig och sa: and here is my fucked up sister..
HAHA. Sen kollade vi lite på mamma mia & drack julmust (ttttjockis).

Sen gjorde vi en rätt dum grej.. jag skulle visa han vad min pepparspray lukta så vi spraya i snön, och sen råkade först jag ta den för nära så jag fick på näsan & han på läppen :( sjuuuuukt ont, det sved asså.
fyfan för att få den i ögonen..

Ikväll ska jag hursomhelst vara hemma eftersom mamma, pappa & neyo åker till spanien imorn. '
Och imorn ska jag förhoppningsvis åka till sthlm med malsan.. bl.a för att fixa elina's present :D

heeejjjd på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Chippen

Ahh, julmust måste jag köpa! det och cola :P

2008-11-28 @ 17:12:15
Postat av: elina j

HAHAHAHHAHAHAH du fick pepparsprayen av Hamed, remember? xD hahahah

2008-11-28 @ 23:33:43
Postat av: Anonym

är det inte olagligt med pepparspray? :S

2008-11-28 @ 23:49:17
Postat av: Chippen

Vet inte, men tror inte polisen gör så mycket mer än säger BRA JOBBAT om du använder den och undkommer misshandel/rån eller våldtäkt :p Vore jävligt skumt annars tycker jag!



/En trött tokfan Chippen

2008-11-29 @ 00:06:02
Postat av: caroline

elina j: HAHA jaaa :D fett snällt ju



anonym: jo, det är nog det. men lyssna på chippen nu :)

2008-11-29 @ 21:05:35
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0