inte så kul längre..

SnöKAOS.
Snö överallt.. inga bussar går, bilarna kör som sniglar eller snurrar runt pga halkan.
Jag undrar om det är så svårt att sanda och ploga ordentligt? det går inte ens att gå på trottoaren,
Själv har jag ramlat på rumpan två gånger idag. en gång på trappen utanför, och en gång påväg till malin.
utan publik som tur var.

Träningen gick bra igår btw, :) inte så farligt som jag trodde.. så nu kör vi!

HAHA fulaste nyss, mamma och jag hade varit och handlat, så fråga hon precis efter katten.
Så börja ett träd röra sig på grannens infart så vi trodde hon var där som hon brukar..
Så mamma börja ropa ba caaajsa caajsa!
Så står grannen där och typ skakar trädet, och bara kolla på oss. HAHAHAH jag dog..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas snökaoset håller i sig!! för då slipper jag jobba :D

2008-11-24 @ 21:26:26
Postat av: Chippen

Hoppas snökaoset håller i sig!! för då slipper jag jobba :D

2008-11-24 @ 21:26:39
Postat av: malin

Chippen=Mästare på att glömma skriva i sitt namn x)

2008-11-27 @ 12:51:12
Postat av: Chippen

Klart!! :D

2008-11-27 @ 15:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0