jag bloggar iaf!

Jag har iaf bloggat två hela gånger idag, smiiiiiiile.
några sista klagomål..
pappa kommer hem ikväll, och han har med sig "ne-yo" igen. ja, han är lik honom.
dom ska nämligen fortsätta göra iordning här, i "mitt" kära badrum tyvärr, så där får jag inte ha mina grejer på ett tag :(
men iaf.. han ska låna min lillebrors rum. så, gissa vart min bror ska sova?
mm.. i min säng. det betyder att jag inte kan breda ut mig på ett tag, jag har inte saknat en 90 säng om man sänger så.

Kollade förövrigt igenom min blogg nyss, och den fyllde förfan ett år för några dagar sen, tjuhu.
men den var roligare förr, så kolla tillbaka om ni känner fört.

Sen måste jag också skänka lite looove till ingen mindre än malsan! mihih min lennart.
jag & tommy är lyckligt lottade som får vara förlovade med just dig! HAHA.

ditt snor är mitt snor, ba såru vet bror!<3


Kommentarer
Postat av: malin

Åh, vilken romantiker du är idag då Hasse, nästan så man blir tårögd! ;) <3



HAHAHAH HOROR, fula va ni också!! xD

2008-11-15 @ 21:05:08
URL: http://icantellyou.blogg.se/
Postat av: TOP-NECH

Nathalie undrar om ditt lösenord på din bilddagbok, snäälllaaaaa ge det till henneeeee? :S

2008-11-18 @ 09:34:00
URL: http://nech.blogg.se/
Postat av: caroline

tyväärrr tijas, jag vet inte lösenordet eftersom det inte va jag som satt dit det :p

men ska ta bort det där snart iaf

2008-11-18 @ 13:00:43
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0