snö:D

massa snööö :D , det är mys nu.. me frågan är om det kommer vara snö vid jul. naaej.

igår var jag iaf hos malsan och kolla idol.. hade lite panik där ett tag men både hon & jag skreeek när robin knappt hängde löst, yeeeeey. så dansade jag för na också, alltid lika uppskattat.
gav mig själv ett nytt smeknamn också, säääl. det var en sådan jag kände mig som när jag låg över hennes ben i sängen, tjooockissäl.
sen gick jag och robin en promenad igen.. kaaalllt :(

men man ska inte gnälla.. :) haha pappas kompis som är här har inte sett snö förrut, förutom på topparna i spanien, så det är ju kul. just nu åker dom pulka och grejer :'D
jag ska dra ut malin på en prommis sen och sen kolla the hills :D

hahahaha.. "staaackaaarn" ;)


Kommentarer
Postat av: patrik

varför gör ni inte det?

2008-11-22 @ 20:05:36
Postat av: Chippen

Det vart inte kallt ute förrns vid 01:20 ungefär >.> borde tagit vantarna..

2008-11-23 @ 02:18:57
Postat av: malin

Chippen borde tagit på sig vantar, JACKA och mössa!

2008-11-23 @ 13:47:21
Postat av: Chippen

Hahaha idag hade jag iaf en ordentlig jacka på mig när vi var ute :>

2008-11-23 @ 21:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0