work out.. :O

Igår var jag hos malin och kollade the hills.. vilket slutade med att jag käka middag där med hela höögen..
och eftersom panduuuro var där så tog vi oss sedan till statoil och hyrde film och kollade den hemma hos henne.
Vi såg penelope, tjejen med grisnäsa. :p och sen fick vi oss en välbehövd promenad hem från sthlmsvägen.
jag fick även sällskap med chippen ända hem, den token som inte kan klä sig efter väder. sen somnade jag nästan direkt.

och höör och häpna.. jag och malin ska snart träna.
jag som inte har tränat ordentligt på drygt fyra år typ är lite skeptisk..
min kondition existerar inte och jag lär bli påmind av mina rökarlungor.
har därav inge vettiga kläder heller.. så en alldeles för stor pappa t-shirt & mina kära gamla adidias får duga just nu.
kommer bli sådär attraktivt röd och flåsig.. längtar verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

biiiiiilder !

2008-11-23 @ 22:11:39
Postat av: caroline

trög? har ingen vettig dator med bilder än, SOM SAGT.

2008-11-24 @ 10:45:36
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0