DUSUGER!

Filmdag som sagt, mamma & co hade hyrt två filmer.. jag kollade på en med dom; 10 000 BC eller något? jag somnade i mitten och vaknade vid eftertexterna. Då var det bara att duscha och sminka sig lite (helt i onödan) och ge sig ut i det fina vädret för att möta malsan. Vi kollade också på film, the eye. med jessica alba. väärldens snyggaste.

väl hemma sen så fick jag ur mig lite aggritioner, inte för att jag ska lägga mig i, men det var droppen.

så snart ska jag sova, imorgon börjar mitt nya liv på allvar. wish me luck.


bjuder på en gammal, ganska oskön bild.



trots att vi har så lite tid att ses numera och trots att du inte gillar veronica maggio så är du fortfarande min favorit!
my number ONE! :)

Kommentarer
Postat av: N a t h a l i e

hoppas du klarar de den här gången :)

2008-10-06 @ 07:44:48
URL: http://knolli.blogg.se/
Postat av: Malin

Malsan&Charlos for laaaajf ;) <3

2008-10-06 @ 11:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0