Fotälskarn.

Tänkte berätta om en sak som hände mig för ett par år sen i brist på andra saker att skriva om.

Jag hade varit i sthlm en dag och när jag klev av bussen i norrtälje så ösregna det och jag hade bråttom hem till mormor, jättekul liksom. så jag börjar gå..
Så stannar en bil breve mig och vevar ner rutan och mannen säger; vill du ha skjuts?
nu vet jag inte riktigt hur jag tänkte när jag hoppade in i en bil med en främling, men ja, jag gjorde det iaf.
Så börjar han fråga om vart jag går i skolan, hur gammal jag e, vad jag heter, om jag brukar festa osv :S
jag svarade bara kort och tänkte mest att jag skulle tackat nej från första början.

Då bodde jag i grind så jag bad honom stanna vid konsum, så när jag tar mina grejer för att kliva ur, så börjar det sjuukaste!
Han: Vilka fina skor du har!
Jag: Eh, aa tack.. (jag hade liksom mina skitiga adidasskor)
Han: Jag tänkte köpa sånnadär! Får jag kolla på dom?
Jag: Asså.. det här är en tjejmodell.. men dom finns ju för killar med så..
Han: Okej, men får jag kolla?
Så, vad gör jag? Jo, jag tar av mig skon och ger den till honom. (jag vet.)
Jag: A, dom luktar ju inte fräscht direkt.
Sen minns jag inte vad han sa, och sen säger han: Får jag se på din fot?

HAHAHAH, jag dog. Jag hade nämligen hört om den här människan av mamma, och min kompis syster hade också åkt med honom en gång :'D

Iaf..
Jag: Eh, va?
Han: Ja.. jag vill bara kolla lite på din fot.
Jag: Asså.. Du e lite konstig..
Han: Nej men det är ingen fara!
Jag: Jo, det är bara knäppt. (så tog jag min sko och öppnade bildörren)
Han: Men alltså det är ingen fara.. det är ingen fara.
Jag: Hejdå, tack för skjutsen.

Sen spraaang jag upp lägenheten, typ livrädd och chokad. Vilket retard.

Kommentarer
Postat av: elina

hahahahahahahahahhahaaahh skjut mig !!!! minns att ja hade nån sån jävel på msn förut xD

2008-10-09 @ 11:19:26
URL: http://serpiente.blogg.se/
Postat av: carrå

hahaha, jag har med åkt med honom, hahah xD han sa precis samma saker, vilket pucko xD

2008-10-09 @ 12:31:27
URL: http://trashbarbiedoll.blogg.se/
Postat av: elina j

HAHAH dummer! har inte din mamma lärt dig att inte kliva in i en främlings bil! inte ens prata med främlingar;D HAHA! GALNING!

2008-10-09 @ 12:41:23
Postat av: Easy mmmkaaaaaaaay

http://www.youtube.com/watch?v=cGDgZGiQufg&feature=related

2008-10-09 @ 16:16:32
Postat av: carrå

haha skojar du elelr?, fettcepe :P och man var ju rätt korkad som satte sig i den där bilen, haha xD fast till mig sa han att han ville köpa sånna skor till sin dotter, haha xD

2008-10-09 @ 17:40:18
Postat av: caroline

Elina J; hahahahaha det regnade juuu och jag hade bråttom hahaha

2008-10-09 @ 18:00:24
URL: http://akca.blogg.se/
Postat av: Annicka

haha vilken störd fotfetisch älskare ..

2008-10-09 @ 18:17:25
URL: http://hanuka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0