HEEEJDD

I fredags var jag helt sänkt, så det blev idol och sen nattinatt.
Igår mådde jag inte direkt bättre, men följde med mor ner på stan, vi plocka upp faster på vägen & jag blev ett set underkläder rikare.. Sen gick vi till ett glas, och käka lite.. och tog ett glas vin & en drink, ja, kl 2 typ.
vi tänkte; carpe diem. HAHA.

Väl hemma sen så mådde jag dåligt & va skitsur.. så jag försökte sova men smsa istället, som vanligt.
Sen bar det av till malsan för att kolla sex and the city filmen med henne och sandra =)

Idaaaag.. har jag varit och handlat & senare ska jag till malin och kolla gossip göööörl.
(måste även övertala mami till förskott på lön, så det kan bli shopping me elina imorn)  wish me luck.

Kommentarer
Postat av: malin kuzé

haha jaa typ vilken dag som helst;p

2008-10-26 @ 19:33:54
Postat av: Anonym

HAHAHAH! Och du menar att du är tjock med små lökar? liar liar!

2008-10-26 @ 21:29:05
Postat av: malin kuzé

ja..det tror jag går..vi hörs väl imorgon då?:D

2008-10-26 @ 21:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0