Onsdag,

Blev ingen grrrr sleepover igår, blev för struligt. men vi var ute och gick med annicka & carrå ett låångt tag och sen gick vi hem till malin, och sen gick vi till willys & sen hem till henne och kolla DH :)
sen gick jag hem, och frös.
Och väl hemma fick jag någon känsloattack typ, hjärtat bara värkte ut i hela kroppen och jag böla när jag tänkte på massa. det var kaos, jag kände verkligen hur mycket jag uppskattar allt & alla.
sen sms sällskap sen sova jag.

OCH sjuukaste drömmen imorse, kan ju varna om ni är kinkiga.
jag drömde att jag spydde, så vad vaknar jag av? jo, att jag tokspottar och slemmar ner kudden breve..
ja ba shiit.. jag spyr?! , men det gjorde jag inte, va bara saliv. trevligt visst :)

sen idag låg jag på sängen och fröööös som en k. & löste korord i VR (älskar att göra det, tills det är dom sista orden ja inte kan :( ) 
då smsa malin att hon vill ha håret färgat, vem ställer upp,
osminkad, jävlig & gömd i vinterjackan? CHUUURL :)
sen kom jag hem lagom till grey's som var nyss =) och snart ska jag väl sova.. ska jobba hos farmor imorn.
lalala, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0