Sjuk dag..

..Och inte på det roliga sättet.
Vaknade imorse och mådde illa efter gårdagens svull & va helt varm och snurrig, sen har jag mest legat i sängen och kollat på tv. Jag ska verkligen inte ha en tv sådär bekvämt framför sängen.. jag kollar t.o.m på program jag aldrig annars gör.. bara för att min säng e så chill..lalal.
Dom enda gångerna jag lämnade sängen var för att röka, stoppa in ny tvätt i maskinen och äta. (trots att jag inte var hungrig)
Så, feber verkar jag ha iaf. svettas ena sekunden och sen fryser som fan :( börjar få ont i halsen med.

Men så när jag låg där så sms:a tommy att malin var rastlös och skitjobbig, så jag gick för att rasta henne. :D
vi gick en sväng, pratade och köpte chips åt fotbollsnörden tommy.
Nu sitter jag här och dricker mineralvatten.. riktigt vilt.
Funderar på att sms-terra någon.. och jag har redan valt mitt offer. mohah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0