.

jag upptäckte en sak i min ipod, även om jag har tagit bort låtarna ur spellistan så ligger dom kvar i andra kategorier.
okej? så jag leta runt lite imorse och stannade vid en låt som jag lyssnade på för lite mer än ett år sen.
jag blev tårögd, ja minns så väl hur glad jag blev av den låten & när jag tänkte på dig. det var faktist den sista tiden det var bra. fick kämpa för att inte börja böla.. men när man tänker efter så har det gått ett helt jävla år. och ännu längre om man räknar med tiden då det var jättebra. nej, då log jag åt låten och blev sjukt glad av dina sms.
men nu får jag mest ont i magen och vill bara gräva ner mig. jag hatar förändring.

jag har förlorat dagar och ett hopplöst år..


Kommentarer
Postat av: frida

åååååååååååååååååååååååååå i feel your pain.. it sucks it sucks it sucks. but i love u :)

2008-09-27 @ 23:50:33
URL: http://fridaemiliab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0