Kung fu fighting!

Denna sooliga dag bjuder jag på en låt, som numera befinner sig i min ipod för att göra mig på bra humör!
Tro mig.. igår gick jag och skrattade tyst för mig själv när jag lyssnade på den.
OCH! Jag ser det som ett tecken.. I lördags när vi åkte från täby så började jag sjunga den bara helt plötsligt.
Sen häromdagen berätta tommy att robin hade börjat sjunga den i klassrummet pga något ljud. HAH.
Det måste seriöst vara den fulaste låten, :'D men jag blir glad iaf.. hahaha.




Det roligaste är när han verkligen får in meningen 'infactitwasalittlebit frightning'

Kommentarer
Postat av: malin anderssssssssssssson

HAHAHAAH YEEEEEÄ!;D

2008-09-19 @ 20:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0