Mamma Mia!

Igår tog vi äntligen tag i att gå på bio, jag & frugan min. Efter hennes "bio i veckan elleeeer?".
Vi såg mamma mia, man har ju hört att den var så sjukt bra osv, och jag kan hålla med.
Jag blir iaf galet glad av abba låtar! Haha.
Påminner mig om en gång när jag var mindre; Mamma hade köpt Abba golden hits eller vad skivan nu hette, och en kväll spela vi den och bara dansa runt i soffan & sjöng med i timmar så resten av familjen blev tokiga haha!

Vi skulle igentligen åkt till kista, men eftersom malin har skola så skulle det bli lite sent, så vi tog oss till täby på dagen, gick runt i affärer och åååt, vilket var lite utav en pina, men jag kämpade, dels för att det var namnam och för att jag inte ätit på typ hela helgen :(
En kille som jobba där va skitjobbig! , han satt sig vid bordet bakom och börja prata med mig, hallåå jag äter?!
"Är du mätt?!" "Ni behöver inte stressa.. ni kan sitta här hur länge ni vill" (som stängde om typ 10 min.) "Eller ska du iväg och träffa någon? Din man kanske?"
Hahaha guuud, jag hatar när folk kollar på mig när jag äter, inte mindre pratar med mig.

När affärerna stängde så satte vi oss och chilla, målade naglarna osv haha. Tills en vakt sa att dom stängde centrum.
Vi var ju tvungna att välja den sena bion, så det var bara väänta.

Men trrrevligt var det, trots att jag klagade över munnen och malin var sjukis.. så jag hoppas hon mår bättre idag!
För det gör inte jag :/ , på många sätt.



Kommentarer
Postat av: Malin

du är mannen Carro (:

Och de va banne mig trrrevligt, fast jag mår då fan inte bra, gick hem från skolan nyss :(

2008-09-08 @ 11:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0