positiv energi vare ja.

Sjäälvklart ska man bli sjuk, illamående och huvudvärk på det ba.
Sov två timmar på dagen och skrek varje gång jag fick sms. När jag vaknade tog jag två ipren, ska snart ta mer, det verkar hjälpa lite. Just nu hatar jag alla, eller nja, hata är ju väldigt grovt, men ni förstår, kommer inte på något "snällare" ord med samma kraft i.
NI äcklar mig mest utav allt. fyfan, usch&tviiii.
Alla är bara så grymt enerverande just nu.. minsta lilla ord från någons mun så är det något negativt.
Och jag har inte kraften till att slåss.. :(

Tråkig jävla text-blogg har det blivit också, ska ingen klaga?!

slänger upp en bild från våren 07, då jag var bruun och allt var frid & fröjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vet att du kollar min blogg...

2008-09-16 @ 10:37:35
Postat av: caroline

ja det gör jag, och du kollar min, M :)

2008-09-16 @ 13:26:06
URL: http://akca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0